onsdag 9 april 2008

MagSjuk


Igår efter att jag hade skrivit så åkte Robin och Simon dom skulle fixa någon bil... Så jag lekte lite med Hampus och Nickes också=) sen kom Nickes mor Eline hon var här jätte länge pratade om allt och inget som vanligt=) tycker om när hon kommer...


Lilla Hampus är magsjuk=(( usch stackarn.. han kräks och bajsar hela tiden... Hoppas de går över snart så han inte rasar i vikt och blir uttorkad. Nu känns de bra att han har lite lager på kroppen att ta ifrån..=) Han är så söt han låter typ hela tiden nu och försöker säga något.. Jag försöker lära han säga Mamma men han gör tyvärr inget framsteg en men jag har inte gett upp... Han är så duktig på att stå bara man håller i hans händer så står han själv.. sitta ja de går framåt det med, han kan sitta själv i typ 30-40s... Usch tycker inte om att det går så fort.. går alldeles för fort med honom.. han har FÖR bråttom med allt... men får han inte stå och sitta blir han jätte ARG och skriker på mig..=) så ja de är väl bara att låta honom då... Han är helt underbar Älskar när han vaknar på morgonen så går man upp som en zombi oså tittar man ner på han i sängen och han bara tok LER... Ja blir alldeles varm i hela kroppen.. min älskade SON som är så PERFEKT<3>



Ja oså väntar jag på min deklaration är ju jätte nyfiken... Har alltid fått betala tillbaka men det här året hoppas jag att jag får tillbaka... det blev ju strul med lönen där en månad så hoppas jag får tillbaka för det. dom drog ju typ skatten två gånger den månaden... får se vad det står=) hoppas den kommer IDAG!! =) Ullis nyfiken...




Vad svårt det är när man är vän med två st som är tillsammans eller som känner varandra bra. Asså många berättar saker för mig i förtroende, skulle aldrig bryta det förtroendet. Men det blir väldigt jobbigt när en person berättar om en sak den gjort mot en annan av mina vänner. För jag vill ju berätta för den andra, men kan inte. Den som berättade har ju sagt det i förtroende det kan jag inte bryta... Jätte jobbig sits... I slutet är det ju jag som får skäll för att jag har vetat om det hela tiden... Förstår att man blir besviken och arg på mig.. men jag kan inte bryta ett förtroende... Sån är jag, sen har alla olika åsikter om vad man kanske inte ska vara tyst om o.s.v.. Men jag håller tyst om allt det valet har jag gjort. Så nu vet alla det... Så nu vill jag inte ha mer skäll över det för nu har jag lagt korten på bordet och sagt så här är JAG så här funkar JAG!




Se om jag kan ta mig ut lite senare och träna lite med Donna, men ja jag vet inte lite svårt när plog bilen är spårlöst borta=) haha ne han hinner ju lagom ploga hela vägen så har det ju snöat igen i början när han är i slutet.. måste kännas väldigt värdelöst.. stackarn... hur som hälst det jag skulle kommma fram till är att det är väldigt svårt att ta sig fram när det snöar för fullt hela tiden. Så då finns de ju lixom ingenstans att gå... HATA SNÖ!!!! VILL HA VÅR NU NU!!!IGÅR FYLLDE DONNA 3ÅR<3 Känns som att det inte var länge sen jag hämtade den dära jätte glada spralliga rottis valpen=)



livet utan cola är skit jobbigt, saknar colan massor. MEN jag fixar det hära. Cola är gått men inte blir jag lyckligare av att dricka den.. eller jo det blir jag... Men jag ska inte.. inte bra för kroppen...!!




Får se vad man ska göra den här dagen, i morgon är det föräldrargruppen men den kan jag ju inte gå på efter som att vi har magsjuka här hemma... Suck..

Inga kommentarer: