tisdag 15 april 2008

Nicke


Idag har jag varit med Emilia typ hela dagen först åkte vi till familjecentrum det var jätte mysigt=) blev lite nervös när typ alla börja tala om att gifta sig=) blev lite rädd.. kändes som att alla hade tänkte på att göra det utom jag... asså tycker det är jätte fint med giftemål.. men jag ser inte varför man ska gifta sig? Man blir ju inte kärare för det... A alla är vi olika=) Jag tycker det räcker med att förlova sig... =) a sen när vi åkte därifrån åkte vi hem till mig packade ner lilla Erik och Hampus i vagnarna hämtade hundarna och Nicke... sen gick vi promenad=) det var så fint väder.. sen fikade vi lite här hemma sen var de dax för Emilia o Erik att åka hem... så käkade jag sen dog jag på soffan en stund=) hihi sen va vi med Nickes mamma o Robin och Nickes mor gjorde mat... gött var det=) O just de Nickes mammas kille har köpt en lite valp en jämthund han heter walle och är över söööt=)) man blir ju inte så där lite sugen på en??!=) Men ne jag har inte tid eller ork för en valp.. men dom är ju s¨å goa o söööta=)) Men dom blir stora och de är en väldans massa jobb med att fostra dom rasta m.m... så ne de vore inte rätt mot hunden om jag skulle köpa en nu.. och absolut inte när Diva är som hon är nu...!! Ne fördelarna är inte många nu...=)))


I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... Händer ju inte så mycket i denna lilla by.. så de blir nog rätt lugnt.... fast ja man ska ju aldrig säga så för då händer de säkert miljoner saker i morgon bara för de=) hihi...=)


Nicke <--- Du är helt underbar.. Jag älskar dig så högt på denna jord..vet att vi kommer få de jätte bra=) någon gång måste ju turen vända=) <3 <3



Penny<-- Jag vet att du finns där till 110%.. Som vi pratade om igår så hade vi våran eggna lilla familj... vad hade hänt med oss annars??!! <3

Inga kommentarer: