söndag 8 juni 2008

Mycke riktigt 8/6

Familjemiddan gjorde susen nu är jag glad igen...=)) känns skit bra... Nu njuter man av livet igen=)) har varit ute o gått med Malin också... Jag ska vara hund vakt åt hennes vovvar i morgon.. så ja de blir en mycket att göra dag i morgon... tre hundar o rasta o en son att ta hand om och hämta min data hoppas ja men på postens hemsida stog de att den var framme.. så hoppas de stämmer=))

NICKE SUNDIN JAG ÄLSKAR DIG<3 Jag vill ha ett till barn om tre år=)) hahaha frågan är hur jag ska övertyga Nicke om att han vill ha en till då??? =)) de löser sig då...


den 26 kommer jag hem till Myrviken de ser jag fram imot kanske kan dra en mamma fika den 27där på dan??!! vad säger ni alla mammor där uppe???=))!!Saknar er ju..=))

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart ska vi ta en mammafika! hur länge stannar du?