onsdag 2 juli 2008

MYRVIKEN SNART SLUT=(


Snart är de hemresa igen .. blandade känslor har haft så kul här=)) men ja hem ska jag ju oså ska jag ju upp snart igen...=)) Resan hit gick jätte bra hampus vaknade två gånger de va när vi stannade bilen..=) annars sov han som en stock...=)) Sov i Kövra torsdag till freda o på morgonen där så när Hampus såg sin farmor så visste han inte vad han skulle göra.. han blev så glad =) JAG VET MED 100% ATT DET DÄRA KOMMER BLI FARMORS LILLA POJK<3 men de är med ett leende på läpparna han har en underbar farmor så de får han gärna bli<3

Vid kvart i tio kom Carro o hämtade oss så åkte vi till Annas Cafe Nyfiket o hade mammafika.. de va jätte kul. Kul att de va så många där..=) Erik hade blivit stor kelly duktig på att gå Nova va hur duktig som hälst på att gå hon de va ju inte länge sen hon började gå=) Efter mammafikat åkte jag rebecka o barnen till Kövra fikade lite sen åkte dom jag stannade kvar o åt mat o lite så.. sen på kvällen där kom nicke o jonas o hämtade mig o Hampus oså åkte vi till Myrviken på morgonen va jag jätte trött men glad oså mös vi hela dagen sen åkte vi till kövra o jag förfestade sen åkte jag o massa andra till kvarna de va SKIT KUL=)) hahah... På morgonen vaknade jag vid tio mådde jätte bra hampus o nicke sov... ringde matte o han mådde bra han med=))

åkte till Kövra sa hejdå till dom som skulle tillbaka till Örebro.. sen åt vi mat sen åkte vi hem... Måndan åkte jag rebecka o barnen till stan o träffade Amanda käkade med henne oså gick vi på stan jag köpte elle Nicke köpte örhängen åt mig o ett par badbyxor till Hampus oså köpte Amanda en jacka till honom.. Jätte fin.. sen va de bara att åka hem ta de lungt o sova... Tisdag liten mammafika blev de...=) sen åkte jag till Emilia sen åkte vi till Carro fick massa fina kläder till hampus sen hade hon också en massa flick kläder som hon inte visste vad hon skulle göra med så jag tog med dom til Svea kom hem vid nio igår kväll=)) tog ut hunden sen kom Nicke Jonas Julia o Svea ...dom blev jätte glada för kläderna=)) de förstår ja dom va så fina=))!! Idag har jag bara varit hemma har varit på baksidan o lekt med hampus...=))


Malin har min lilla Donna dom är i fjällen... Hur ska jag kunna gott göra allt hon gjort för mig?? hm hmm ska klura lite på de dära... Något må jag hitta på... får så mycket grejer o hon stället upp hela hela tiden... vad skulle jag gjort utan henne den här första tiden i örebro?!! <3 Ne nu orkar jag inte skriva mera men nu har jag uppdaterat iallafall=)) Nöjda nu Emilia o Carro??=))!! hhaa

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gull... saknar dig försökte ringa men du ville inte tala med mig =)) gud vad stor hampus ser ut, skit söt... får ta och ses när du kommer hem puss