söndag 13 juli 2008

UTMANAR ER MINA KÄRA VÄNNER

Utmanar alla som läser detta att svara på denna lista! :) Bara lite random girl-questions. Enjoy!


Namn: Ulrika MAria Jönsson
Född: 1987
Hårfärg: vet inte riktigt men de ser ut som ljusare brun
Hur många hårfärger har du haft: Brunt blond

Har du ett jobb: MammaLedig
När börjar du isåfall: När jag kliver upp på morgonen?? allt mellan fem och nio
Drömyrke: vet inte
Vilket program gick du på gymnasiet: Omvårdnad
Körkort: nepp=/
Städer/länder/platser jag vill besöka innan jag dör: oj de ä många
Detta attraherar dig hos partnern (utsidan): Ja de som sitter mellan bena=)Rygg händer
Detta attraherar dig hos partnern (insidan): Mycket
String, hotpants, hipsters, boxer eller mammatrosor: Hotpants
Favoritfärg på underkläder: Vit svart
Pushup, balconette, sportBH eller BH utan fyllning: de jag hittar som passar
BH-size: 95D
Blev av med oskulden: Ja när jag var alldeles för ung
Önskar du att du väntade med oskulden: JAAAA
Hur många fasta förhållande har du haft: 2
Hur många sviniga killar har du träffat: nån här o där

Har du pussat någon av samma kön som dig själv: Ja.
Har du kysst någon av samma kön som dig själv: Jajamen
Vill du gifta dig: Ne
Vill du ha barn: Vet inte om jag vill ha fler en Hampus.. men vi får se i framtiden
Har du tänkt ut barn-namn: Jajamen namn finns


NU VILL JAG LÄSA ALLAS SÅNNA HÄRA LISTOR=))

Inga kommentarer: