torsdag 10 juli 2008

Varför??!!!


Idag blev de ingen Odensbacken =(( så idag har jag haft absolut ingenting att göra... HAR HAFT SÅ JÄVLA TRÅKIGT!!!!!!! Va hundvkat i typ en o en halv timme de är la allt jag gjort idag som har varit vettigt elle jag har städat också...

Sen nu kom Robert o pappa med två andra människor som absolut inte tycker om mig o jag tycker absolut inte om dom-.. Tycker bara att dom skyller allt på alla andra medans deras egna barn aldrig gör något fel... För att jag sa till deras dotter att jag inte ville ha med henne att göra blev de ett jävla liv... hur som hälst så är dom här nu o så säger pappa Säger man inte Hej Men varför i hela friden ska jag säga hej??!! jag tycker inte om dom o dom tycker inte om mig-- va fan är syftet då??!! Irreterad jag blir...

Men men nu ska man vara glad ska ju festa i morgon med massa brudar=)) ska bli kul.. ska till penny först sen till någon förfest sen får vi se vart vi hamnar=)

Inga kommentarer: