onsdag 20 augusti 2008

God Morgon 21/8

Morgonen började kvart i 8 =) ja jag var pigg men när jag tog upp Hampus insåg jag fan vad kalt de är... så jag la hampus brevid mig i sängen så mös vi en stund.. tror han frös lite också utan täcke=)! Gick ner efter tio min elle så satte på honom ett par byxor iallafall o bytta blöja gav han VÄLLING=)) JAAA han drack upp hela flaskan så nu är jag nöjd=)) hoppas han fortsätter dricka välling nu innan har han bara kastat iväg flaskan om de har varit välling istället för ersättning =)) så nu håller jag tummarna=)) Bättre med välling en ersättning-.. de är både billigare o mer mättande med välling! när han hade druckit upp de va de dax att tvätta honom borsta tänderna klä på han odentligt så de blev de Malin köpte åt han igår=) Nu sitter HAmpus på golvet han vill inte sitta i gåstolen längre=)) han ska klättra på allt... Jag sitter här o bloggar lite medans han roar sig själv... Johanna kommer hit idag=)) ska bli så kul o umgås med henne hela dan=)!! vi tycker om att göra typ samma saker=))

Penny är i slovenien hos sin mormor o morfar.. hoppas de är varmt o sköönt=))

ne nu ska ja nog ta en cigg o dricka mer vatten... tror urinvägsinfektionen är på G att hälsa på! mindra kul....

Puss o Kram

1 kommentar:

jejja sa...

tror faktiskt det är storlek 74 så d kan du få om du vill :-) passar nu till hösten du kan väl maila mig din adress så kan ja skicka det nästa vecka!!

skickar med lite annat om ja hittar oxå! kraaaaam