söndag 17 augusti 2008

Går dagen


Först på morgonen så gjorde jag i ordning hampus sen mig själv sen gick vi ut med donna va ute i nästan två timmar=) skönt va de... Sen kom vi hem då va hampus trötter så han somnade när han vaknade gick vi ut igen med alla hundar o malin oså bestämde vi oss för att åka till Närkes Kil o bada där.. Så hem o packade sen åkte vi .. åkte förbi marieberg först o köpte ett regnställ till Hampus.. tycker han behöver de efter som att vi är ute så mycket i alla väder... sen iväg till närkes kil.. de va en liten bit att gå från bil till stället vi skulle vara på så jag hade hampus i bärselen de skulle aldrig gått o köra vagnen där..=)Hampus tyckte de va jätte kul o sitta där bland alla kottar stenar jord =)) Smaka på allt skulle han också göra=))! Hundarna hade jätte kul där vid vattnet=)!! Malin badade jag fega ur..!! Sen åkte vi hem efter två timmat typ tror ja.. Duschade sen gick jag till Malin o hon bjöd på plankstek=) de va super gött=)) första gången jag äter de.. Malin drack lite vin o jag drack några öl=) de va så mysigt o trevligt.. så nöjd med hela dagen...=)! Sov där inatt också ville inte väcka Hampus för att gå hem menar de är ju typ 2min i mellan=)!! hahah.. Kändes meningslöst!!! I morse när jag skulle gå hem så låg ju DOnna inne i Malin o Roberts sovrum så jag vågade inte öppna o hämta henne.. så hon är kvar där... Får se när dom vaknar så jag kan hämta henne=))!!


Idag ska jag till morbror min o kolla massa möbler hoppas han har något jag vill ha=) Han har ju mäbler som är j'ätte fina lite så där för fina för min smak... men något hittar jag nog=)!


Ne nu ska jag glo vidare..=)

1 kommentar:

Trucha sa...

Hej gumman!
Saknar dig här. Va så trist att jag knappt han träffa dig fast du va här i 3 veckor=( Men men så är det...vad e det för Eriksson du köpt? Vad heter den? Vad söt hampe e!! Hoppas du hittade några möbler;) KRAM!!!!!!!!!!