lördag 9 augusti 2008

Hemma igen






Ja nu är man hemma igen känns både skönt o ensamt... saknar nicke massa massa... men men nicke kommer ju hit i sep=)) Hade de bra i Östersund hade veljat träffa folket runt Myrviken lite mer men men... Lägenheten va jätte fin som Foffa Affe o Nicke bor i,.. Hemska tapeter i hallen bara men annars så...=))kom på fredan o på lördagen va de möhippa för Emilia=)) haha de va skit kul.. Full o glad blev jag.. hon fick tvätta bilar för tio kronor styck sen drog vi till stan dör fick hon sälja massa saker sen va de dax för bowling sen käka sen puben sista men inte minst vblev de fröjdholmen=)) hade jättte kul=))helgen efter va vi till Nickes mormor o morfar de va jätte kul=)) träffade Gunnar o Rune där också...=) kul o se lite Örebroare vi va på nån marknad de va trevligt men man märkte att man inte va där ifrån alla glodde o viska=)) haha... hampus badade i sjön där också...=) sen på kvällen åkte ja Nicke o Foffa ånäset o badade de va SVIN kalt... men i kom vi alla tre.. när vi hade badat klart kom nickes morfar sven gunnar o rune så gick vi o tog en öl.- o Gunnar beställde en pizzabit också när han fick de sa han på ett skämtsamt sätt att han tyckte att den va lite och att han borde få billigare öl nästa gång då blev han som servera skit arg o tog gunnars öl o sa till han att gå därifrån...!! MYSKO människa.. så dit ska jag aldrig mer gååå-... på söndagen åkte vi hem... på måndan åkte jag till Kövra va där till på Onsdag badade solade hade de allmänt gott=)) carro barnen va ner o bada med oss också==) Mys=) Onsdagen kom Nicke o Jpnas o hämtade mig o Hampus oså åkte vi till stan.. de va la ganska lugnt där några dagar va till stan men annars så... iallafall va ja kan komma ihåg=)) sen på söndagen va de dax att fara till kövra igen då vi skulle på bröllop på måndagen=)) Bröllopet va hur fint som hälst=)) blev tårögd när jag såg emilia =)) Ja fångade brudbuketen=)) o jag som inte ska gifta mig=)! aja=)) de va god mat o Hampus åkte hem då va de fest full som en kastrull blev jag o jag kan ju säga att jag va inte ensam "host"Maria o carro"host"=)) hahah kom till Kövra modde illa ner försökte spy men de gick inte så gick jag upp igen oså ner sen upp oså säger Nicke men lägg dig nere i badrummet de blir bättre de .. ja dum som jag är gjorde ju de o vaknade sex på morgonen av att Pekka skulle på toa innan han gick till jobbet=)) hahaha...=)) Resten av dagarna va mys.. =)) nu är man hemma resan gick bra fast Hampus va vaken typ hela resan... de va några som inte fatta att de va ett nattåg så Hampus tyckte att dom va jätte intressanta=))!! hhaha... Idag har jag o Hampus varit o grattat Penny hon fyller ju hela 22År idag=))!! GRATTIS::=))!!! hon har gått ner massor i vikt=)) jätte STOLT över henne=)!!

ne nu ska jag vara lite social med mina systrar som jag är barnvakt åt oså är lilla syster Sandra här också=))<3 <3

1 kommentar:

jejja sa...

hej gumman!!

näe ja har gallstens känningar fortfarande fast ja blivit opererad!!
man kan ha det, och så kan det vara grus kvar mm mm men det hittar dom inte på mig! men nått skit e det i alla fall, dom har säkert glömmt en tång eller nått i magen på mig!! :-)

ahh måste fixa det nu börjar ju oskar skolan den 18e men kan nog lösa det ändå nån dag sen!! kraaaaam