måndag 11 augusti 2008

hundkurs, mamma, kärlek


Sov hos mamma inatt de va mys... så skönt o träffa mamma och känna att man trivs att hon inte är så grinig längre.. UNDERBART..=) På dan idag va vi till mormor o käkade de va så gött=)) sen gick jag Emma Hampus o Donna från mormor till häktet o mötte upp pappa sen drog vi oss hem slängde i Hampus lite käk bytte om till bra kläder in med alla i bilen sen iväg på hundkurs.. Vi lärde oss att kampa på rätt sätt de va skit kul men fick ont i arm muskeln på en gång typ sträckte den så pappa fick kampa dom sista gångerna men de funka de med.. de va intressant så nu ska jag träna in de så de blir rätt=) TACK TACK MALIN FÖR ATT DU PEPPAR MIG.. de behövs=)) Känner mig så nöjd... De jag va så inponerad av va att pappas bil med Donna i stog typ en meter från där vi kampade o när Donna satt i bilen o de va en annan hund ute o kampa sa hon inte ett ljud.. SÅ STOLT!=))


Ja livet känns så underbart nu jag börjar bli taggad igen när de gäller Donna...
De är jätte bra mellan Nicke o mig.. Hampus är underbarast... snart flyttar jag.. ALLT känns bara bra... Men en som ska ha så många tack för både de ena o det andra är Malin... Du har hjälpt mig med Donna du har hjälpt mig med mig själv.. du är så underbar...


JUST DE HAR EN MOBIL NU EN SKETEN EN MEN HAR BESTÄLLT EN NY FÅR SE NÄR DEN KOMMER=)) MEN HUR SOM HÄLST DE GÅR ATT FÅ TAG I MIG IALLAFALL=))bilden är på den jag har beställt=)

1 kommentar:

Trucha sa...

Liten fråga..vad gjorde pappa vid häktet? Jobbar han där?