söndag 31 augusti 2008

i morgon

Ja i morgon har jag min egen lägenhet de känns bra=)! men hade kännts enu bättre om mannen jag älskar kunde vara med o dela den med mig men så är de inte o kommer förmodligen aldrig bli så heller=(!!

har fylt ett lass nu iallafall kommer få fylla ett till i morgon.. efter att vi har lämat de första=)

Hampus han lär sig nya saker hela tiden de bästa som finns nu är att lägga sig på golvet o sätta sig upp och så är de skit kul att försöka krypa men de går typ bara bakåt=)! haha... Han är så underbar varje gång jag tittar på han så ler han jag blir full av kärlek... Nu så är jag inne i en sån där period att jag blir lessen för allt så när han ler o kramar mig så gråter jag... Allt går så fort han va nyss en plutt som inte kunde göra nånting... vart tog tiden vägen?! Kommer så väl ihåg när han kom ut o han va så fin de va verkligen en hampus de första ja sa va han ser ut som en hampus...=)! Nicke han såg mäst lost ut... förståligt efter allt krongel.. Han va verkligen helt underbar under förlossningen under hela tiden va så inponerad.. är en idag.. Han va verkligen de bästa stödet ingen annan hade kunnat göra de bättre... att behålla lugnet så bra som han gjorde tror jag inte många hade klarat.. Ja gud vad ja älskar den människan.. Han är en underbar människa men han vet inte om de .. när de blir fel så vet han inte hur han ska göra.. då blir de fel i onödan.. men de löser sig ganska snabbt.. han är snäll, fin, omtänksam ... de bästa efter hampus som har hänt mig... NICKE JAG ÄLSKAR DIG O BRYR MIG OM DIG !

Tjejkvällen igår va rolig=) blev lite jätte full=) men de får man ibland=)! haha.. dom andra var inte så nyktra heller så =))! ...

Lääängtar tills i morgon vill sätta igång o placka in allt o få upp tavlor ja men allt.. sen är de bara att köpa lite möbler som saknas när jag har råd..=!

Snart kommer Annelis andra bäbis=)) inte alls långt kvar... oså ska jag få en kusin i december.. =) Sen finns de en till bäbis på G men jag vet inte om jag får skriva de här.. de är lite hemligt fortfarande...=)!


Jaha nehe ska nog göra mig en macka,..

SAKNAR ER CARRO REBECKA EMILIA ANNELI FOFFA NICKE


God Natt o sov gott sen alla...<3<3<3<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi saknar dej med ju!!

Hmm är det nån här uppe som ska ha barn ??

När kommer du upp nästa gång??