onsdag 13 augusti 2008

Ny mobil, =)


Bilden är på Malin o hampus på hundkursen i måndags=)


Igår hämtade jag min nya tele o de är skit bra=)) hur nöjd som hälst.. de finns stegräknare på den=) hur bra som hälst.. oså kan man se hur många kalorier man har bränt under dagen m.m. gick 19478 steg igår=)!! Va på promenad med Madde Malin Luna tenchu donna o mojje igår kväll de va kul o skönt... =)) Hampus va hemma o sov så de va skönt o slippa dra med vagnen=)!! Han har sovit jätte bra inatt..=) han somnade hakv 8igår kväll o vaknade sju i morse..=)!! fast jag är skit trött iallafall men de va nog för att jag la mig brevid honom o halvslumra när han åt=)!! Dumt av mig vet ju att jag blir skit trött om jag göra så=)! men men.. Idag blir de en lugn dag tänkte städa mitt rum och skura kylskåpet=)!

Har en saknade efter Nicke som är skit jobbig nu... Vill hålla om honom vill höra han säga jag älskar dig vill bara ha han här i närheten...

Drömde om Emilia inatt drömde att jag kunde trolla så jag trollade tillbaka oss alla i tiden så hon fick ha bröllopet en gång till jag trollade så att allt som Emilia inte tyckte va bra.. blev bra=) hon va supernöjd=)!! hihihi knepiga drömmar man kan ha=)!

1 kommentar:

Trucha sa...

Du e ju så gullig du, när du sover:P Jag e nöjd..det va mycket bra. Fina tal, god mat, bra underhålling, underbara människor där<3
Vi saknar dig här:P
Kram