tisdag 26 augusti 2008

Saknar

Saknar min älskling så mycke tänker på han hela tiden försöker att ha så mycke att göra hela tiden så jag inte hinnet tänka men ja sanningen är att jag överväger att flytta tillbaka.. Funderar på vad jag gör här när mitt hjärta är 60mil bort! Hampus han mår bäst av att ha sin pappa nära jag mår bättre med han i min närhet.. De är skönt att vara här också där man har alla men samtidigt så är inte min familj hel här! Ja jag vet inte funderar o funderar.. Usch vilket dilemma... Men ja får se hur de känns när jag fått lägenheten o allt.. känns de så här fortfarande då. då har jag ju mitt svar...

HAr varit till affären idag o handlat gröt välling o mat åt hampus blev också en kyckling baguett till mig själv=) Nöjd=) de är ju så gott=)!

Ne ska la städa undan lite här har stöckat till de ganska duktigt letade efter Hampus skor förut så ja jag rörde runt hela huset på kuppen.. men jag hittade dom=)! så de gav ju resultat=)!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan ju inte flytta längre bort ju!!!! Stanna här med miiiig!!!! ;)