fredag 29 augusti 2008

Usch!!!


En vän till mig ringde förut o va jätte lessen kände mig så handlingsförlamad när jag sitter 60mil bort..=(( usch.. men ja vad gör man försöker ta de på telen fast de blir ju inte samma sak men ja fanns inte så mycke annat att göra...


Idag har jag haft en jätte sur son så ja han inte göra så mycke idag som jag tänkt.. men han iallafall åka med Johanna till marieberg vilket va jätte bra hittade ett par skor som jag ville ha förra vintern men tyckte att dom va för dyra (700kr) de ville ja inte ge men idag så va de REA jätte REA idag kostade dom 124kr=)!! de tyckte jag va skit bra=)))

Igår gjorde jag också ett fund va på utförsäljning oså fick man en gratis sport bH om man fyllde i ett papper så jag o mamma gjorde de så mamma tog en Bh till mig o jag tog också en till mig den ena hade kostat 430kr.. den andra stog de inge pris på oså hitta jag ett linne som hade kostat 380kr o kostade bara 50kr=)!! Mycke bra=)!!

I morgon är de tjejkväll=)) De ska bli kul.. mamma ska ha Hampus...

PÅ MÅNDAG FLYTTAR JAG=))) LÄÄÄÄNGTAR... S


Hoppas på att min lite smått ledsna vän ska komma på Onsdag... Tror de är bra o komma bort en stund.. Kan hjälpa dig med lillen så du får ta ett lugnt skönt bad elle gå ut o gå eller vad du vill göra...


Jaha nehe snart kommer bror min o Malin...=) Just de fick tre paket av malin ett paket va som hej då paket ett va inflyttningspresent o en va födelsedagspaket fick en bärsjal en bok o en väska.. Skit nöööjd=)!! TACKAR MALIN... Fast jag hade sagt att jag inte ville ha någe efter som att jag alltid får massa saker är de inte att hon kör mig så är de mat elle ja massa annat också...

Jsut de ska lägga in en bild på hur jag hittade hampus idag efter att han hade sovit förmidda...

Inga kommentarer: