fredag 3 oktober 2008

Dålig jag är

Nu har jag inte uppdaterat på jätte länge sorry=)!

Åkte inte hem från Östersund förns i Måndags,, Gud vad jag grät när jag sa hej då till Nicke=((!! Hemskt... hade de ganska bra i Östersund blev lite tjafs me´n ja de hör kanske till när man bor fem i en trea?!=)!

Anneli har börjat få sammandragningar=))) så jag hoppas den lilla kommer snart=)!! Nyfiken va de blir för kön?=))!!

Åker till Östersund igen den 23,.. Hampus ska vara med sin farmor 24-27 ja o Nicke ska på kryssning 25-26=) de ska bli roligt=)!

Ska till mormor idag o äta=) sen ska ja tills tan en sanbbis o prova en jacka=)! sen ska jag tillbaka till mormor sen ska lilla syster Emma följa med hem hit=) ho ska vara här tills i morgon=)!

Fick en Jätte fin matte o hall lampa av mormor igår=)) Mattan var så jätte snygg=)! NÖÖÖJD=)!!

Jaha nehe ska kolla vidare lite kanske uppdaterar senare=)! Bara kanske=)!

Inga kommentarer: