måndag 13 oktober 2008

Ida Dag

Ja i morse gick ja till Ida va där vid tio typ =) Ida bjöd på frukost rostat med ost vilket påminde oss båda om förr i tiden=) När jag va i Norrköping o hälsade på så åt vi allitd rostat med ost=) haha... fylle hungriga o bakishungriga=) haha.. Ja tiden går fort o vad man har ändrats sen dess=)! men ja ångrar inte den gamla goda tiden..=) Hade så mycke kul o vilka hyss man hade för sig=) a de va tider=)
Efter frukosten så gjorde vi inte så mycke talade en massa Ida gav hampus mat hon skämde bort mig där ett tag=)) Sen käkade vi mat=) sen gick vi o hämtade Jolene på dagis gick ut med Donna sen hem lekte med barnen sen gick ja o hampus hem gick till affären sen gick vi en sväng med Donna de va mycke uppskattat av min hund som inte har varit lös på typ en vecka =)

När vi kom in så gav jag hampus gröt sen lekte vi en lite stund innan klockan slog sju o de va dax att sova för hampus... han somnade på tre röda o jag började städa.. så nu är de fint bara golven kvar men de tar jag i morgon när hampus är vaken=)!

Ska säga upp lägenheten i morgon också..,, På onsdag ska jag till mormor=)! se om jag tar en sväng till Ida i morgon kolla va hon ska göra för god mat=)! haha.. nejdå..=) gå förbi o säga hej iallafall=)!

Ne nu ska jag kolla runt lite=)!

1 kommentar:

Anonym sa...

du ska alltså flytta tillbaka? Hmm...