söndag 19 oktober 2008

Älskade kära Hampus

Ja Hampus är verkligen den underbaraste jag har.. Han leende hans pussar hans kramaar att man kan bli så full av kärlek.. helt underbart...

Pappa va nyss o lämnade tillbaka Donna han har haft henne i helgen för att jag har vart så trött så kände att jag orkade verkligen inte me henne.. (vad hemskt de kändes att säga så) men iallafall när jag hämtade henne ville hon inte följa med mig när vi väl kom in pep hon bara nu ligger hon o piper o suckar vid dörren hur mycket jag en ropar så lämnar hon inte dörren... tror min hund inte vill vara här hon vill vara hos far min... jag önskar verkligen att hon fick de.. hon älskar han över allt annat... trvis med honom.. han har ju all tid i välrden och orken för henne...
ska tala med pappa lite mer om han inte skulle kunna tänka sig att ta henne endå?! Hoppas Hoppas... vill verkligen att hon ska ha de livet hon själv vill ha.. idag har hon verkligen visat vart hennes hjärta är o vart hon vill leva..


Ska inte göra så mycket idag va jag vet funderar på om jag ska ringa mamma o kolla vad dom ska göra kanske..

Hampus sover nu han va så gnällig så ja la honom ja de tog typ 40s skrik sen sov han=)! sötnos...

Inga kommentarer: