måndag 6 oktober 2008

Tankar

Partyt i lördags va roligt=) kul o träffa alla boys=) de va ett tag sen...

Igår Fick Anneli o Affe sin andra bäbis de blev en pojke.. men vill inte lägga ut bilder på han de får dom göra om dom vill när dom kommer hem=)!


Funderar hur mycket som hälst så fort de blir tyst ju mer jag tänker ju mer kommer jag fram till att jag vill nog flytta tillbaka... dels trivs jag bättre där tror ja.. sen vill jag ha min familj under ett och samma tak... men känner samtidigt så himla dum mot mamma o mormor som mer eller mindre har inrätt hela min lägenhet?!=( o bara flytta när dom har varit så snälla! O jag vet inte... hjärtat säger flytta men hjärnan säger tänk på alla som ställt upp under flytt och allt.. som har slitit för min skull oså ska jag bara dra igen?! kul för dom? schysst av mig?!

Visst ja sa till alla att de var på prov men iallafall?! känner mig så dum men samtidigt så nu har jag ju prövat o vill tillbaka.. varför vänta?
Ida sa ingen kan bestämma de där utom du själv.. efter de känndes de som ja de är fan sant ja borde nog göra de som känns rätt för mig..


aa ne ska sluta klaga nu.. ska gå o dö i sängen tror ja....

1 kommentar:

Trucha sa...

Men lilla gumman! Det e klart att alla kommer att förstå..det e bara du som kan avgöra och känna vad som e bäst för dig och hampe..de e ju föräldrar...de är till för att ställa upp..och du har ju absolut inte fört någon bakom ljuset...
Och du klagar ju absolut inte!! Ma måste få skriva av sig eller prata av sig annars klarar man inte av det ..då rinner bägaren över till sist..Massor av kramar Emilia