lördag 29 november 2008

En vecka=)


Ja nu är de en vecka kvar tills flytten blir av... Läängtar... Vill hem=) känner faktist så Jämtland är hem...

Nicke mådde inte dåligt idag skönt de=) men han hade inte druckit så mycke..=)

Hampus slängde ner min hem tele i toan igår... Haha men den överlevde konstigt nog=)) de ran vatten ur telen när jag tog upp den..=) haha ja vad säger man=) kommer tänka mig för vart jag lägger saker o ting efter de här iallafall=))


Hampus sover nu sen ska vi till Johan o Ida o kolla till katterna.. oså ska jag gå o köpa blöjor också tänkte jag.. Sen blir de nog msät mys.. Hampus har börjat mysa han kan ligga brevid en o bli kliad på ryggen i iallafall tre fyra min.. de är så mysigt=) ibland kommer han o sätter sig framför en oså lutar han sig bakåt så sitter han så o tittar på Tv=)) Han är ju bara så UNDERBAR=)) Nyss va han nyfödd o nu är han tio månader.. Tiden går så fort=)

Inga kommentarer: