fredag 5 december 2008

Jobbig

Ja Hampus va inte rolig alls igår.. trodde jag skulle dö... han inte göra nåågot av de jag skulle stängde till och med av telefonerna för att jag skulle kunna få Hampus glad... Men ne inget funkade så tills slut ville han sova la honom tog 20min innan han somna sen sov han en timme typ så va han vaken igen.. Tycker synd om honom de är tänder på väg överallt.. Vill bara att dom ska komma nu en hade kommit i morse.. bara hoppas att dom andra passar på också... så både han o jag slipper de hära... han ska sova hos min mamma inatt..=) de ska bli skönt så jag får allt gjort som ska vara gjort=))

Ska träffa Penny idag skulle ha ringt henne igår men ja som sagt hade varken tid med de ena eller de andra.. men hon ringer nog när hon har slutat=)


I morgon blir jag Jämtlänning igen=))!! <3

Inga kommentarer: