tisdag 2 december 2008

Varför??

Jaha här står ja med ett packat hem ett betalat släp men helt plötsligt utan bil och någon som kör.. Usch känner mig så ledsen jag vill flytta NU... nu känns allt bara skit o piss... vill inte be någon här tänker inte göra de så mycket som alla stält upp o kört på mig här.. Varför kan inget bara bli som tänkt? allt va ju klart sen långt tillbaka.. de kändes så bra att ja va i tid med allt denna gång.. men så sket dig sig endå..

Känner mig så frustrerad o vet e fan vad jag ska göra nu!!!?!?!?!?



Va på sjukhuset med hampus idag dom gjorde ultra på hans hjärta o nu är han friskförklarad med ett litet komma de är en droppe var 30s som kommer igenom.. Hampus låg stilla i hela 30min va helt chockad...=)) Men lättad=)

Ne nu ska jag va less en stund till sen får ja se vad jag ska göra..

Inga kommentarer: