söndag 11 januari 2009

Första dygnet


Ja nu har första dygnet gått utan Hampus de har gått bra gick o la mig typ tre inatt vaknade vid halv elva men jag o Nicke gick o la oss igen vid ett o sov till fyra=)) de va så skönt=) men under natten har jag vaknat flera gånger av att jag trott att jag har hört Hampus.. Va huvudet spökar för en... Saknaden har börjat krypa på nu de är inte jätte jobbigt men börjar bli lite jobbigt... Men har pratat med Eline o allt går fin fint =) han har lärt sig hur man kallar på katterna men de ä bara de att han förstår inte att de är katterna han ropar på han tror att de är hundarna han ropar på=)) haha så söt=)) oså hade han lärt sig i morse hur man klättrar ur matstolen.. =) haha han är ju så sööt=) lär sig saker hela tiden..=))

Igår kände jag min ofödda bäbis för första gången.. elle vet inte om de va första gången men jag är inte säker på dom andra gångerna så jag tar de jag kände igår som första gången för de är jag helt säker på att den va bäbisen-..=)) Mys..=) Längtan blir större o större för varje vecka som går....


Har ju inte skrivit så mycket om min kära sambo på 100år så jag tänkte jag kanske skulle slänga in något ord eller två om honom =)) blir ju mäst att man bara skriver om dagen o Hampus=) hur som hälst så sambo livet funkar bra.. haft några små bråk eller bråk tjafs ska jag säga men de hör till.. Men allt känns bra jag har verkligen gjort rätt som har flyttat hit igen.. Nu kommer jag bo här tills jag dör eller kanske inte precis i den hära lägenheten ,men runt Östersund iallafall=)) Som de känns så kommer jag dö brevid nicke=)

Inga kommentarer: