onsdag 14 januari 2009

Snart så

Åker till Kövra idag eller i morgon.. Saknar min lilla Prins så jag dör nu.. sen är de fan tråkig att vara här utan honom..=) blir rastlös som bara den.. så ja snart är ja i kövra stannar till på Söndag iallafall kanske längre de vet man aldrig.. men efter som att jag inte har någon tele så ni runt myrviken kan la bara kika in om ni har vägarna förbi kövra?=) Carro kan jag ju gå till men er andra tänker mäst på dig Emilia Rebecka hon skulle komma med barnen på lördag.. SÅ ja Emilia om du läser de här så blir ja överlycklig om du någon gång i helgen har tid att titta förbi=) Saknar dig massor... Se hur stor erik har blivit=)

Ska la packa o lite så snart så de är klart.. sen får jag vänta o se om jag åker idag eller i morgon.. hoppas idag..=)

Inga kommentarer: