onsdag 7 januari 2009

Tråkigt

Jag har jätte Tråkigt hampus sover eline sover jag har diskat o jag skurade o dammsög igår så ja jag vet inte vad jag ska hitta på?=)

HAR INGEN TELE FÖRNS I MORGON
Min tele har varit på lagning o mamma har skickat upp den så får den nog i morgon hade lånat en tele av Penny så jag skickade med den med Sandra så hon skulle få tillbaka den snabbt.. så därför lever jag utan tele tills i morgon=) om jag gissar rätt så kommer jag inte ha några nummer kvar igen så ja ni får skicka era nummer igen=) Vad jag kronglar=)

I morgon är de dax för ultra ljud.. va jag läängtar se den lilla krabaten=) o ne jag ska inte kolla könet de får bli en överraskning när lillen kommer=)Eline ska ha hampus när jag o Nicke är på ultraljudet.. va lite fundersam över de för de står ju att man bör inte ha med syskon men nu är de ju löst=) Har inget kill namn en har kolla o kollat men hittar inget som jag fastnar för! någon som vet bra sidor? eller som har bra namn förslag?

Ne vet inte vad jag ska skriva mer känner mig lite seg så kanske ska lägga mig på soffan o dö en stund?=)

Inga kommentarer: