onsdag 25 mars 2009

Dagen Idag

Har städat o tvättat=) flyttade alla saker från Hampus Dammsög o torkade golv dammade samma sak i stor badrummet dammade vårat rum o skurade o dammsög de tog en stund.. de tråkiga är ju att jag har kök lilla badrummet o vardagsrummet kvar så de syns ju inte att jag har städat om man inte tittar i sovrummet o badrummet=)) Men men de som är kvar ska jag göra i morgon innan jag ska till arbetsförmedlingen.. Sen Efter jag har varit där ska jag träffa min underbara son som jag saknar som bara den nu... Vill bara krama o pussa o leka med honom... Vid tre åkte jag o Nicke till spec mödrarvården o gjorde ett ultraljud o barnet är lite större en de "normala" o mår hur bra som hälst hon kunde inte säga att de hade gått längre en vecka 29 utan hon trodde mer på att bäbisen bara är lite större o de va ju Hampus också så ja 8Juni står kvar som BF datum=))

Efter de käkade vi sen åkte vi hem o straxt efter de kom Henke o Amanda o hämtade mig så åkte vi o handlade så nu är de gjort skönt... Henke o Amanda följde med upp o käkade våfflor med oss de va mysigt=) Sen vek jag tvätt medans vi surrade jag o Amanda Henke o Nicke satt o kollade massa på datan.. Nu har jag trådlöst igen Henke fick fart på Nicke o installerade den trådlösa rautern (stavning?) .. SKönt slippa den dära jävla internet sladden som är överallt...

Inga kommentarer: