tisdag 10 mars 2009

KÖVRA/stackars mitt älskade barn

I Fredags åkte jag o Hampus till Kövra tanken va att vi skulle hälsa på carro på lördan o Emilia på Söndag men ja inget av de blev så Carro va till stan på lördag o emilia med familj va sjuk på söndagen.. så vi va i kövra hela helgen stygg väder va de också så man kunde inte vara ute.. Hampus blev sjuk på Lördagen han är jätte förkyld o hostig stackarn.. oså dräglar han floder.. har aldrig varit med om någe liknande han kan ha en tröja i två min sen kan jag vrida ur den.. Tänder på G antar jag de ser så ut.. Hoppas han blir frisk snart iallafall att han blir av med hostan.. stackarn... Men de är mysigt också han sover i min famn han myser o sitter faktist still mer en fem min..

Talade med Emilia förut vilket va kul=)) vi talade om allt o inget.. kändes som att jag hade kunnat talat i tre timmar till med henne.-. så ja tror jag måste åka ut dit någon dag kanske sova över?=) så vi får tala mer=)) Men de får bli när våra barn är friska=))

Snö de har vi den lär väl aldrig kunna försvinna de är ju så sjukt mycket snö .. de kommer ta evigheter för den att smälta...

Nicke åkte redan 05.50 i morse han skulle börja tidigare.. ja o Hampus gick upp vid sju men somnade vid halv tio igen o sov till halv tolv... nu sover han igen klockan är 13.45 han har sovit en halv timme typ.. Missade ju unga mammor idag för att Hampus är sjuk de va lite tråkigt.. tycker de är kul där.. men men.. kan ju inte ta med ett sjukt barn ditt..

Igår kändes de som att jag hade hur mycket som hälst att skriva men nu kommer jag inte på någonting alls?! haha.. a skriver kanske mer ikväll..=) ska sätta in bilder från helgen då också...

Inga kommentarer: