söndag 12 april 2009

Dom har åkt=((

Ja mamma o Emma har åkt=(( känns tomt vill att dom ska komma tillbaka .. Har varit trevligt att ha dom här.. men snart ska jag till dom så kommer ju träffa dom snart igen.=) Va o lämnade dom på tågstationen tåget gick 11.10 men vi va där 10.30 stod är med dom till 11.00 sen traskade jag o Hampus mot stan för att ta bussen hem som gick 11.15... Hoppade av vid affären köpte grejer till lasagne som Nicke älskar tänkte att han skulle få en riktig god kvällsmat... men ja de blir nog inget med de... Men mig spelar de ingen roll.. Tycker inte lasagne är så gott.. de va ju för hans skull jag köpte de... Vägen från Affären fick Hampus gå själv så de tog ju en liten stund..=)) han ska ju plocka med allt o titta o peka=)! men efter en 30min va vi hemma då fick han åka vagn sista biten för att de började regna ... när vi kom hem värmde jag påsk maten som blev kvar från igår till mig o Hampus Nicke sov.. så åt vi lite .. sen dess har vi inte gjort så¨mycke ... Nicke vaknade vid halv två men han gick till S på en gång sen efter en 40min kom han hem köpte pizza käkade med Hampus ja låg o halv slumra i soffan... nu är jag rastlös men problemet är att Anneli är hos sin moster Julia är hos Jonas Pappa o Amanda hon svarar inte ?? hm hmm så vad jag ska hitta på vet e fan...


De verkade som att Carro hade haft kul på sin möhippa igår iallafall=)) de är bra men tyckte att allt lät bra redan från början så va inte spec orolig att den skulle bli tråkig=) Synd att jag inte kunde vara med =( men ville inte lämna mamma nu när hon väl va här... På Lördag säger dom JA till varandra Carro o Mogge=)!

Inga kommentarer: