lördag 25 april 2009

Fin fint=)

Resan gick ganska bra hit de va lite krongel med tåg o annat men till slut kom vi fram hela=)) Mamma kom o hämtade oss=)) så snäll så bjöd hon på mat=)) sen gick vi o sov typ va helt slut... Igår va ja o hampus med mormor o käkade på stan sen gick vi på stan en sväng mormor handlade en hatt o pussel till Hampus=) sen vid tre kom mamma o hämtade oss så åkte vi till Kumla för att leta sandaler till Hampus men hittade inga tyvärr... Mormor bjöd på fika på Sveas sen körde mamma mig o Hampus till Matte o Johanna de va hur mysigt som hälst grillade o åt gött=)) tog bussen hem vid halv tio.. när vi kom hem va vi döda så vi gick o la oss på en gång nästan-.... Idag har vi varit på sko punkten med mamma hittade ett par sandaler till Hampus inte världens snyggaste men dom satt bra o va lätta att ta på hittade ett par andra först som va finare men dom va så krongliga att få på -.-- Efter de åkte mamma o emma hem jag stannade kvar där för att träffa penny gick o käkade på max sen tog vi en snabbis på IKEA sen till marieberg sen till penny.. va ute me hundar o talade massa... en timme innan jag o hampus skulle åka hem gick vi till kenneth osa hej de va kul att se han=)) precis innan jag skulle gå kom Martin full som en kastrull=)) men ja kul att säga hej iallafall=))!!! kom hem Hampus skit arg för att han vaknade när vi gick in så mamma gjorde han i ordning medans jag åt sen gick ja o la han o nu sover han som en gris... han är förkyld stackarn men pigg som tur är.. Ska ringa Ida i morgon o kolla om de är lugnt att vi kommer fast han är förkyld... tänker på lilla Evelina... a får se vad hon säger..


Nu orkar jag inte skriva mer är så trött...

Inga kommentarer: