tisdag 14 april 2009

Sorgen

Idag vaknade Hampus kvart över 7 tog upp han bytte blöja sen gjorde jag välling la han brevid mig i sängen sen låg vi o mös/halv sov till 09.30 de va så mysigt att bara ligga o mysa=)) älskade son.. Gick upp gjorde macka o så vidare för att vi skulle på utflykt med unga mammor=) på vägen till unga mammor träffa ja på Affe =) de va kul har inte sätt han på länge=)!! när jag stod där o talade med Affe kom Mia som också skulle till unga mammor så hängde på henne =)) va ¨på utflykt till ett ställe med hästar vi fikade o talade sen gick vi till Gläntan o där lekte alla barnen sen satt vi o tala massa =))

När vi kom hem skulle jag tvätta men dom som hade tiden innan mig hade inte tagit sina saker inte förns vid fem tog dom sina grejer o jag hade tvätt tid vid tre dom va inte hemma heller så antar att de hade hänt någe kanske!? a spelar ingen roll en gång är ingen gång=))!

Gjorde lasagne för första gången idag de blev faktist lyckat =)) Nicke åt två stora potioner=)) de är ett bra tecken=))


I fredags försvann Sarro=( o har inte kommit tillbaka dom hittade SAga vilket är konstigt att hon va utan SArro.. så ja förmodligen är SArro borta för alltid men om någon ser eller hör något om en tax runt kövra/persåsen så kan ni hojta till!! Han är Saknad ovisheten att inte veta vad som hänt gör saken himla mycket värre....


Nu är Affe här så ska tala lite medans han är här==))

I morgon är en tråkig dag någon som vill hälsa på eller hitta på något?=)))

1 kommentar:

Macknow sa...

Jag ska hålla ögonen öppna, men jag har inte sett han.. Huvva!