söndag 14 juni 2009

Flicka<3

MAYA<3
STORE BROR ÄR SÅ NÖJD MED SIN LILLA SYSTER<3
12/6-09 12.59 kom det en underbar flicka som ska heta Maya hon vägde 3670g o 49lång=)

Allt gick jätte bra vi har redan fått åka hem . ja har nästan inge ont alls vilket är skönt... Hon är så liten=) smal precis som sin pappa=) Hampus va rundar som jag när han kom=) Glad är jag.. för båda mina underverk=) Hampus är så go med Maya han vill hålla henne pussa o krama o klappa henne hela tiden när man tar henne blir han sur... Tyvärr han jag inte träffa Hampus så mycke idag =( han följde med sin farmor hem han är sjuk vill ju inte att Maya ska bli sjuk de första som händer så Elaine frågade honom om han skulle följa med dom till Kövra o han skulle absolut med han klädde på sig o gick... så söt.. men ja känslig som man är så började ja gråta när dom hade gått.. har ju saknat han så mycke.. men han kommer ju hem snart så fort han har blvit bättre.. vet ju hur jobbigt de va när Hampus va så liten o sjuk usch..

Nicke han ler hela tiden ska titta o hålla i Maya=) tror han tycker de va lite fränt att de blev en tjej=) igår la han henne innan han åkte hem hon somnade vid 22.00 o sov till 04.00 i morse de va super skönt..=)

Elaine har varit underbar va så snäll o hjälpsam där under första dygnet gjorde allt med Maya plus att hon tog hand om mig såg till att ja fick mat o så.. TACK TACK TACK=)

Skriver mer senare eller en annan dag.. börja bli så trött

7 kommentarer:

Erika sa...

Hittade din blogg idag. Nyfiken som man är=) Stort grattis! Supersöt tjej. Tycker man inte brukar kunna se några likheter på bebisar när de e så små, men gud vad hon e lik Nicke på sista bilden! Jättefint namn också.

angelica sa...

ååååh grattis vilken riktig sötnos hon e.. Stort grattis till tösabiten!!!

Linda sa...

Grattis!! va söt hon är :) Va skönt att allt gick bra och att Hampus gillar henne...va kul!! många kramar till er!!

Gärdvall sa...

Grattis till en fin dotter! Jag är inte så värst bra på att se likheter och uttalar mig inte om Mayas eventuella likhet till någon av sina föräldrar. Men jädrar vad Hampus var lik dig på den här bilden!! (Förmodligen annars också, men som sagt...)

Pappa sa...

Ja jösses så söta dom är. Jag är nog den lyckligaste morfadern just nu. Jag kommer upp på semestern så att jag får se, känna o lukta (finns väl inet som luktar så gott som bebisar) Jättekram till er alla
Hlsn Morfar

Anonym sa...

Vad fin hon är. Skönt att allt gått bra. Tänker på er massor! Får väl se om jag kan få med barnens morbror upp och hälsa på något. Kram kram

M. sa...

Grattis till dottern! Hon kom på samma dag som min Emanuel ^^,

Supersöt va hon iallafall! //Mikaela.(gammal klasskompis åt Nicke)