måndag 15 juni 2009

Känslor


När Hampus åkte igår kändes de jätte jobbigt de kändes bättre när han valde att följa med själv men samtidigt hade jag saknat han så mycke under dagarna jag hade varit borta.. men efter som att han va*/är sjuk så va de nog lika bra så att inte Maya blir smittad.. Idag saknar jag honom som bara den samtidigt som jag tänker att han har de bättre där efter som att jag har haft ganska ont idag o inte kan böja mig o göra som jag vill.. hade nog inte varit så roligt att vara med mig.. men så fort jag tänker på han kommer tårarna va känslig man blir =) han kommer ju hem snart onsdag eller torsdag om ja förstod allt rätt... då ska jag gosa gosa med min älskade son.. krama han o gå ut o leka i sandlådan oså ska han få hålla sin lilla syster så mycke han vill=) Maya o jag sov en sväng förut ammade henne o tvär slocknade under tiden vaknade av att Nicke skulle gå till Foffa sen somnade ja om o sov en halv timme till då vaknade Maya.. gav henne mat sen tvättade jag henne vilket hon inte gillade=) blev jätte arg o skrek på mig=) virade in henne i en handduk o gick o satte mig i soffan o mös med henne oså såg jag hur hon tog i o bajsa ner hela handduken så va jag tvugen att tvätta henne igen de va inte populärt ... =) efter de va hon vaken ganska länge 45min låg hon o tittade på allt möjligt sen åt hon o tvär slocknade...

Inga kommentarer: