torsdag 4 juni 2009

Sovit

Hampus vaknade kvart över sju trodde jag skulle dö.. men men de var bara att gå upp gjorde de vi brukar på morgonen sen gick vi till dagis Hampus hoppade i alla vatten pölar han är så söt=) tycker de är skit kul=) Lämnade han på dagis o ja barnet som är dum mot han kom på en gång drog han i mössan o Hampus skrek oså sa fröken åt honom att han inte fick göra så för att Hampus ville inte de.. då blev han galen o skrek.. sen när jag hade hängt upp Hampus kläder så ropar ja på han för att få en puss han kommer springandes ser hur de andra barnet också kommer springandes o puttar Hampus som tur va han jag få tag i han så han inte ramla men då sa jag till de andra barnet på skarpen o sa att han fick inte göra så fröken sa också till honom första gången hon sa till på skarpen framför mig.. Känndes faktist bra då vet ja iallafall att dom kan säga till odentligt.. Känner mig orolig för de dära ja menar va ska man göra? Fröknarna kan ju inte hålla koll hela tiden men samtidigt så ska inte jag som mamma behöva känna att de är jobbigt nu när jag ska hämta han tänker jag bara på vart min älskade son ska vara skadad... så ska de ju inte vara... a ska gå snart tänkte jag skulle komma tidigare idag o tala med personalen för jag orkar inte ha de så här.. Något måste dom ju kunna göra.. Nästa vecka då är de Nicke som ska hämta o lämna Hampus o han är ju inte den som är den han skulle ju kunna häva ur sig vad som hälst om Hampus blir skadad varje dag.. Så ja skulle ju få en lösning på de här innan de...

När ja kom hem från dagis satt jag o kollade lite på datan sen gick ja o la mig sov till kvart i ett .. de va så skönt=) ne nu ska jag sätta på mig ett par byxor sen ska jag gå o hämta min Hampus=)

Inga kommentarer: