fredag 10 juli 2009

de är sant som alla säger





de är nog sant som alla säger har man haft ett snällt barn får man ett ikke snällt barn sen... Hampus va snäll när han va liten sov när han skulle (oftast) han hade sina kvällar han med.. men Maya hon är helt tvärt om hon har varit vaken sen fyra o har bara sovit små snuttar sen dess så fort man lägger ner henne tar de 10min så vaknar hon.. i början va hon hur snäll som hälst men nu är hon en vaken dam som bestämt inte ska sova själv tydligen? a de kanske bli bättre? Hoppas Hoppas.. men ja de är bara att ta de för va de är.. de ska ju kännas att man har barn=)! blir tufft sen bara när Nicke börjar jobba om hon ska hålla på så här.. men man klarar av de mästa...


Idag försvann Tea från denna jord.. tänker inte på så mycket annat en just de.. känns så konstigt hon blev dålig för bara några veckor sen oså helt plötsligt va dom tvugna att avliva henne hastigt idag..=(( Fyra år han hon bli hon hade ju mer en halva livet kvar.. va är rättvisan i de? försöker tänka att hon nu slipper ha ont slipper lidandet.. men Tea va Tea de va en hund med personlighet.. Saknaden är stor..

Nicke han försöker vara mysig o frågar hur de är hela tiden ja vet inte vad jag ska svara? känner mig så konstig.. Stackarn ska säga till han sen när han kommer in med hunden att de inte är hans fel att jag är konstig .. stackarn ser ju att han är orolig.. samtidigt kanske han förstår lite? han vet ju vad som har hänt idag plus att Maya har varit som hon har varit idag. de tar på hjärnan..

Ja för att sumera denna dag så har den varit ganska piss o skit.. de enda roliga va innan jag fick veta att Tea är borta va när jag va ute med Hampus i regnet vi lekte hoppade i vatten pölar plockade pinnar åkte kana lekte massor de va så MYSIGT!<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker synd om er. Allt blir extra jobbigt också när man inte får sova ordentligt! Tur du har Nicke som bryr sig om dig!