fredag 14 augusti 2009

Hej hallå


I går åkte Nicke på festival kommer hem på Söndag.. känner mig skit löjlig han har bara varit borta i 24timmar nu o jag saknar han som bara den.. hur ska detta sluta? de är ju två dygn kvar... a men de är bra att få sakna varandra också... <3

Idag va jag en sväng på gläntan.. Maya har haft lite problem med sovandet idag hon har kräkts ganska mycket o tror att hon har uppstötningar de ser så ut=( stackare.. hoppas de ä bättre i morgon... Amanda kom vid kvart över fem jag bjöd henne på mat sen blev hon kvar här till halv tio =) hon tog med sig Diva hon ska vara hund vakt över helgen...

I Morgon vet jag inte alls vad vi ska göra.. Julia o jag satt o tala förut om vi kanske skulle dra oss till frösö zoo får se vad vädret säger om de i morgon de är riktigt kalt nu o blåser som bara den... men är de bättre väder så kan jag tänka mig att åka dit=))

Inga kommentarer: