tisdag 18 augusti 2009

Mina barn






sitter och tänker tillbaka några år tänker på folk man umgicks med folk man älskade då som man inte ens talar med idag hur man levde för dagen mer eller mindre.. Kommer ihåg hur trasligt livet va i mellan åt o hur underbart livet va i mellan åt .. idag är de som självklart också upp o ner men mina barn gör att hur ledsen arg besviken jag en är så behöver jag bara titta pådom så blir jag stolt glad o dom påminner mig om vad som är viktigast här i livet.... att jag fick så fina barn.. Hur livet kan ändras så mycket till de bättre av två så små männsikor<3 jag älskar dom precis som dom underbara människorna dom är.. en sak som är säker är att de kommer alltid vara vi tre<3

1 kommentar:

Grete sa...

Naaaw vilka fina bilder! Ja tänk att hur illa allt annat än kan vara så har du dina solstrålar att älska och som älskar dig. Ganska fantastiskt att man kan göra såna själv! Puss //Grete