måndag 31 augusti 2009

Rolig helg







I helgen va de meningen att jag själv skulle åka till kövra men de fick bli så att jag tog med mig Maya kom dit ganska sent på fredan så de va mer eller mindre bara att gå o lägga sig på lördag morgon tyckte Maya att sju på morgonen ska vi upp men de tyckte inte ja så hörde jag hur Elaine o Pekka låg o talade i sängen så jag frågade lite snällt om dom inte ville låna henne =)) de ville dom så jag gick o la mig igen..=) sov till tio skönt... vid halv tolv tror jag hon va kom Nicke Hampus Sven Britta Sussi Jenny Stefan Stina o Emma=) vi åkte till svensta på marknad hitta inge spec men Hampus han fick en porslins gris som han blev besatt av o så fick han byxor o tröja av farmor sin..=) åkte sen hem o åt jag gjorde mig klar för en kväll på fyllan..=) åkte till Amanda föräldrar o förfestade där sen bar de av till Kvarna hade jätte kul o träffade faktist ganska många jag kände vilket inte är allt för vanligt.. va inte alls någe bakis igår men därimot va jag jätte trött så jag sov mäst hela dan..=) de va skönt att komma hem Elaine följde med hit så idag har jag hunnit städa lite aldrig fel att ha trevligt sällskap och få hjälp med barnen jag tackar =))


CambridgeKuren:
Började med CambridgeKuren idag o de har gått ganska bra de va jobbigt när jag lagade mat till Hampus o Nicke men försökte hela tiden tänka att de ä BARA mat o att jag inte dör utan att få känna smaken av maten.. Men måste säga att Kyckling soppan den va inte god banan o vanilj shaken va skit goda.. i morgon blir de kako o mint shake sen blir de svamp soppa o sen jordgubbs shake.... se hur dom smakar o bara att hoppas att någon av dom är god mindre kul om alla skulle vara BLÄ... tre missar på en dag ne de får inte hända..=)

Inga kommentarer: