tisdag 4 augusti 2009

Usch



Mår skit ont i halsen i öronen o förkyld=(( I morse va de värre men gick upp gjorde ordning barnen gick o lämnade hampus på dagis men blev vara värre så fick ringa nicke o be han komma hem så han åkte hem vid elva gick o hämta hampus sen tog han barnen ja gick o la mig vid tolv o sov till halv sex men mådde inge bättre=(( mår inge bättre nu heller eller lite men de är nog alvedonen som gör de lite bättre...

Idag fyller lilla syster Cajsa år=)<3 GRATTIS=))


A har inte gjort så mycke idag badade med barnen förut en sväng medans nicke va på willys annars har jag inte gjort så mycket vettigt...

Hoppas jag mår bättre i morgon dels för att jag vill orkar leva=) dels för att nicke ska slippa vara hemma han ska ju be om ledighet i två dagar nästa vecka så de vore ju bra om han kunde jobba på nu så han får vara ledig....


Maya är så underbar så fort man talar med henne ler hon med hela ansiktet så sööt=) talar tillbaka gör hon hela tiden..=)) <3 hon ska hälst stå hela tiden eller sitta rakt =) hon har bråttom...

Hampus han blir duktigar o duktigar på att tala lär sig nya ord hela tiden de bara ploppar ut=) Visslar gör han hela tiden..=)) tar hand om Maya ger henne nappen lägger på henne filten när hon har sparkat bort den eller om jag inte lagt den på henne klappar o pussar henne när hon är ledsen o pussar henne när han ska gå ut eller om han ska sova=) men ja blir han arg så kan hon få för de men ja de hör nog till...

MINA ÄLSKADE BARN<3

Inga kommentarer: