måndag 16 november 2009

hej o hå

helgen har varit super bra=)) Nicke gick frivilligt upp med mig o baren i lördags=)) de va mys=) sen tog vi o åkte till stan tog lill vagnen hampus fick gå sjäkv o det gick super bra mycket bättre en att ha han i vagnen..=) så ja o Nicke talade lite om de så nu ska vi sälja syskonvagnen... köpa ståbräda istället..=) på lördag kvällen tog ja o gick till Anneli för att kolla på film med henne o GretE=)) syper mysigt=)) VÄeckan som var så hände de nog inte allt för mycket va hos Julia nån kväll o hos Anneli nån kväll o lite så där..

Maya hon jollrar för fulla muggar nu=) sitter iallafall nån min själv..=)
Hampus han talar o talar nya ord kommer mer eller mindre varje dag nu=)


ne nu orkar jag inte skriva mer skriver nog mer ikväll när de är lugnt hemma nu är de lugnt också barnen sover men känner att jag ska nog sätta mig i soffan o ta de lugnt en stund innan de är dax att vara mamma igen..=)

Inga kommentarer: