måndag 9 november 2009

Min tjej<3

Hampus o Maya vaknade typ samma S i morse prick klockan 8=) haha.. lite lustigt maya börjar jollra o hampus ropade mamma=) haha.. gick upp käkade o lite så sen blev de bad för barnen o klippte naglar o lite så gör ju alltid de på söndagarna men igår hade jag nog hjärnsläpp eller något=) så de fick bli i morse=) ja hjärslöppet var nog för att jag var sur o Nikce va dryg men vi va kompisar senare sen=)

efter att vi klätt på oss oså gick vi till gläntan var där en timme sen gick vi till BVC Maya väger nu 9145g o är 66cm =)<3 stor tjej=) o så fick hon två sprutor o hjälp vad hon blev ledsen=(( vi fick verkligen hålla fast henne=(( det gjorde ont i hjärtat. men de är ju för hennes skull...


efter gråtkalaset så drog vi oss hem maya somnade i vagnen jag o Hampus gjorde mat käkade den lagom när vi hade ätit klart vaknade maya ... då var de dax för hampus att sova... maya somnade efter en timme.. men kronglade en del o hade feber stackarn... smsade Emilia o frågade om hon inte kunde komma hit o ta maya så jag fick gå ut med Hampus ville inte dra ut henne när hon inte var helt ok-... Emilia sa ja jämt så snäll=) gick ut med hampus o gick ett tag sen gick vi till gården våran alla grannbarn var ute de tyckte Hampus var super kul..=)) efter de var de som de vanliga laga mat bjöd även emilia på mat sen gick nicke hampus o emilia till grannen o jag o maya mös här hemma ... barnen sover nu o jag är väldigt trött o klockan är bara 21.00 ..

Inga kommentarer: