fredag 14 mars 2008

BVC=)

ska se om jag diggar den här bloggen=))

Var på BVC idag och ja Hampus har växt som bara den han är en stor kille han=)) hahah.. han vägde 5990 och va 60lång=) De går för fort menar när han kom va han 51lång och vägde 3990... han har växt 9cm och gått upp 2kilo... jag hinner inte med... Man märker ju när man ammar att han har blivit större lite krongligare att få till en bra ställning för honom=)

Va orolig att mjölken höll på att dö i tuttarna mina för dom fylls aldrig som dom brukar, men bvc sköterskan sa att jag skulle dricka mera vatten och försöka amma lite oftare så jag får pröva med det... Hoppas på det bästa...

Skriver mer senare...

1 kommentar:

Anonym sa...

du gumman ett tips, de finns ammningse på hälsokostaffärerna some skita bra...... prova drick det morgon och kväll ska du se att mjölken kommer som ett skott det har fungerat skitbra för mig!! .-)kraaaam angelica