fredag 14 mars 2008

Snö less

Är så less på den här jävla snön..... När de väl smälter lite ja då jävla vräker de ner tre gånger så mycket senare... vore kul att slippa den nu!! har ju haft massa massa snö i 1000år nu känns de som... Alla där hemma klagar på att dom inte har haft någon snö och jag klagar på att vi har för mycket=) aldrig är man nöjd=)) hahaha=)) aja...

Idag har de inte hänt mycket... skönt måste jag säga... efter en vecka hemma i örebro så kan de vara skönt o ta de lugnt=)

Hampus är lite grinig nu.... men men inte så att jag tycker att han är jobbig.. men han ska gnälla o vänd o vrida sig innan han ska sova. men men de går väl över det med=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad då klaga på snön! Jag vill ha, ta med lite i väskan nästa gång du kommer hem. Okej? Men jag förstår att det är jobbigt när man aldrig blir av med den. Kram kram