tisdag 25 mars 2008

Dålig på att blogga


ja nu har jag varit dåligt på att skriva men har haft massa annat för mig=)

Ida och hennes underbara dotter Jolene har varit här under påsk och det var jätte kul... Men jag gruvar mig tills Hampus är 1½ o ska börja plocka med allt han inte får.=) har hittat saker överallt som inte ska vara där jag har hittat de... t.ex hittade en toarulle i lådan där alla plastpåsar ligger=)men de är en charm i de också=) hahaha. får se om jag hittar flera överraskningar någonstans.

Hade barnvakt lördag till söndag de va jätte läskigt men skönt samtidigt att få sova 8timmar i stäck de va inte fel.. men saknade min lilla Hampus jätte mycket... Farmor tyckte att det va jätte kul och Hampus hade varit jätte snäll=)

Nicke satte Hampus på skojj i gåstolen för ett par dagar sen och va gör ungen? jo han går framåt! skapligt chockad (eller hur de stavas) jag blev...

ska skärpa mig nu och skriva mer.=)

Inga kommentarer: