tisdag 25 mars 2008

Konstigt


det är konstigt vad känslorna blir starka till ett barn. de är en känsla som inte går att beskriva. Man måste uppleva det. Hampus är de som betyder absolut mäst han är nummer ett... usch vill inte ens tänka på om det skulle hända honom något.


Tänk på hon i Arboga som är av med båda sina barn. Usch kan inte ens tänka mig hur hon mår eller kommer att må.=( Den smärtan gör ont bara att tänka på det.=(


ne fy inte tänka massa dåligt nu..


Hampus sover som en gris och jag har varit o handlat snus åt nicke o cola till Alex men jag fick också cola=) COLA beroende på hög nivå=) men men ska ju ner några kilo men ska inte börja förns i maj.. så jag kan dricka cola ett tag till=)


Får se om jag kommer hem, den 4April de har strulat till sig lite.. hade tänkte att åka till nickes mormor o morfar i helgen men de går ju inte efter som Älskade Matte kommer hit i helgen.. så då skulle de ju vara bra om vi kunde åka till nickes mormor o morfar nästa helg istället... aa får se hur vi ska göra.. men måste åka till nickes mormor och morfar snart iallafall dom har ju inte träffat Hampus sen han föddes.....

Inga kommentarer: