onsdag 26 mars 2008

Onsdag



Bilden är på Hampus när han va typ lite mer en en månad=)


Idag är de Onsdag och jag har hittils inte gjort något vettigt alls... La Hampus för två timmar sen och han sover fortfarande... gullet mitt=)





Senare sen ska vi äta kött med smördeg och hamburgekött och potatisgratäng=)) mumma=))





Ammar typ aldrig nu de går inte finns inte så de räcker för fem öre=(( lessen.... men kan inte göra så mycket åt det. Det enda som är bra med det är att Nicke kan ta honom mer och jag behöver inte ha med han överallt. Men känns endå som att man ammar så kort tid endå.. så jag hade gärna fortsatt en stund till...





Va jätte trött idag så jag gick inte upp förns halv tolv typ=) Nicke tog Hampus i morse... jag va så där trött att jag inte orkade öppna ögonen... haha helt förstörd o frillan ja den va inte vacker när jag kom upp=))

Inga kommentarer: