torsdag 27 mars 2008

Usch=(















<--- Från vänster Saga, Lukas, Diva,Donna,Tea, Doris (R.I.P)





Doris de va en underbar hund , men tyvärr han hon inte ens bli ett år.=(


Igår kväll så blev jag helt plötsligt jätte illa mående och skit trött.. asså kändes som att jag skulle somna vid bordet... jätte snuskigt var det... Hoppas de inte va någe farligt bara...


Lilla Hampus han bara växer och växer... tyckte han va så liten nyss men nu är han inte så där liten längre... de går så jätte fort... hinner inte med..=/


Idag ska jag till Föräldrar gruppen... se om de är någe roligt=) skönt o träffa lite folk iallafall... ska bli jätte kul o träffa Emilia och lilla Erik.. han ju bara träffa dom en snabbis efter att Erik hade kommit... sen den 1April ska jag Hampus Emilia och Erik till Familjecentrum... sitta där o snacka lite skit=)


Ne snart ska jag väl ta en promenad med Donna sen blir det till att städa lite innan Hampus vaknar igen... sen äta och gå till familjegruppen.. sen ikväll ska vi till Rebecka och Daniel och käka lite gott och ha mys=)... I helgen kommer min Matte=) saknar han som fan.. ska bli underbart o träffa honom... <3 får se vad vi ska hitta på för någe=)

Inga kommentarer: