lördag 29 mars 2008

KÖVRA


Igår Vaknade jag av att Hampus vakna kolla på klockan den va 07.15 så min klockade hade ringt i typ en halv timme=) Gav Hampus mat sen bada han och jag haha han tycker de är så läskigt precis när man tar ner han i vattnet men sen ligger han o njuter o sparkar och har sig=) efter det klädde vi på oss oså drog jag upp Nicke, gick ut me hundarna oså sen drog vi till Svenstavik Nicke skulle till Af och sen gick vi och skrev på Faderskaps papprena.. så nu är han pappa på papper också=) lite sega vi men men nu är det gjort... sen när vi kom hem så mötte jag Mikaela i affären o hon hade inget att göra tills hon skulle börja jobba så jag tog med henne hem sen kom Robin också så vi spelade lite kort sen drog dom. då passade jag på att städa lite han inte så mycket Hampus vaknade men han diska och ta toaletten iallafall=) sen vaknade Nicke efter sin middagslur... så han fick ta Hampus medans jag duschade och så.. sen drog vi till Kövra Matte Gunnar och Rune är ju här från Örebro.. det var helt underbart att träffa dom.. spec Matte saknar han så fruktansvärt mycket... Men han blev lite full så han somnade typ vid 8=)) hahha... kom själv hem vid ett inatt.. oså la jag Hampus sen gick jag och la mig va så trött...


Får se vad man ska göra idag ska väl till Kövra en sväng senare sen får jag se vad som händer..


Tänk vad människan är kapabel till tänkte på det när jag var på föräldrargruppen i Torsdags då var den en tjej där och hennes dotter vägrade sova dom två första månaderna när hon sov så sov hon typ 40min i taget.. det var som hon sa då hade man ju själv bara sovit tio min.. Att man klarar av det ... det är ganska häftigt klart man är trött och vill dö men man klarar ju av det...


nu sitter Gunnar o ringer o ringer och tycker att jag ska ta mig till Kövra så man kanske får göra de snart då?=)! Tänkte att Hampus skulle få sova klart först=)



Mina hundar rökihop i förrgår... de va ju lagom kul och få isär dom eller inte... Men nu är det bra men vi har ändrade regler för Diva... Hon försöker klätra i rang så allt är ändrat nu... Hon måste tas ner på jorden och få veta att hon är längst ner i denna familj... Donna är äldre och Diva ska ha respelt för henne så är det bara... Jävla hundar och bli könsmogna=)) hahah.. a men det går ju över bara att vara sten hård nu några månader så ska det nog bli bra det här också...

Inga kommentarer: