söndag 30 mars 2008

Söndag/ trött


Usch jag är verkligen skit trött idag... känner mig helt död.. se om de går över.. Igår gjorde jag absolut ingenting Robin kom hit med mat vid halv tre typ tror jag=) så sööt=) Gött va det..sen på kvällen Mös jag med Hampus och tog massa bilder på honom... Nicke var på bio.. de va så skönt o bara vara... kände mig jätte elak mot Matte men orkade verkligen inte kände mig allmänt nere... Då är man inge rolig att umgås med iallafall...


Idag vet e fan vad man ska hitta på ska försöka ta mig ut på en lång promenad med Donna tänkte jag men det är så jävla halt.. det regnade igår och nu inatt har det ju fryst så man kan åka skridskor på gatan.... lite tråkigt... livsfarligt ju... Nicke ligger och sover hundarna sover och Hampus sover... och jag bara sitter här och tråkar...
Pratade med Penny igår hon är på hundläger det lät kul iallafall... hon hade några åsikter som inte var bra...=) men så är det ju alltid=)) men kul tyckte hon att det var iallafall..=) Får se om Tea ska ha valpar snart<3
GLÖM INTE ATT STÄLLA FRAM KLOCKAN EN TIMME

Inga kommentarer: