måndag 31 mars 2008

Måndag


Min lilla Hampus ville absolut inte sova inatt... När han väl sov så sov han kanske 20-30min så idag är jag lite sliten.. När han somna så tog de ett tag innan jag somna så jag kanske bara han sova i 10min åt gången.. trist men får ta igen mig med en tidigt kväll istället... I morgon ska jag till Familjecentrum det ska bli så kul=) o skönt och träffa lite folk oså... på Onsdag ska jag till barnmorskan och prata om förlossningen... Sen får man se vad som händer mer i veckan...



Ammar gör jag ingenting nu.. trist men kan ju inte göra något åt det när det inte finns någon mat i tuttarna... men de är skönt på ett annat sätt Hampus är inte lika beroende av mig då.. utan jag kan vara ute me Donna i flera timmar utan att behöva tänka på klockan jag kan gå när jag vill.. o.s.v.. men det hade varit mysigt o amma en månad till eller så...


Idag börjar mitt försök att sluta dricka cola ... se hur de går=)) men känner mig motiverad faktist... så hoppas nu att jag fixar det hära=)

se om jag skriver mera sen kanske=)

Inga kommentarer: