tisdag 1 april 2008

Familje centrum


idag var jag på familje centrum det va jag hampus, Emilia Erik, Tommina Felix Hugo och Rebecka Vilma.=) det var jätte mysigt.. det var massa barn där idag.. många mammor men bara en pappa... De va jätte skönt o komma ut o bara sitta och prata och leka med alla barnen...


Sen åkte jag hem oså va vi ute på lång promenad sen drog vi till Kövra och lämna Hampus till Farmor sen åkte vi till stan till Amanda och Henke sen till Johan sen drog vi och handlade massa massa... och en sak är säker det är inte billigt att ha ett barn som går på ersättning.. ne fy usch... Dyrt... men men inte mycket att göra det är bara att betala och se glad ut.... efter att vi hade handlat var det bara att åka hem packade in alla grejjer sen till Kövra och hämta Hampus..=) Hampus farmor ville adoptera honom.. hon tycker han är så snäll=)
I morgon ska jag träffa min barnmorska och prata om förlossningen min... Får se vad hon säger=)
Ne nu ska jag sova..=)

1 kommentar:

Anonym sa...

gull unge