tisdag 22 april 2008

dagen=)


JA igår frågade Emilia om jag skulle med till familjecentrum och klart jag ville de=) när vi kom dit mötte vi Carro oså skulle vi gå in till familjecentrum men när Carro drog tag i dörren så var den låst... så de va stängt idag... så vi bestämde oss för att gå och fika istället som tur vad hade Carro syskon vagn så Hampus fick sitta i den brevid Kelly.. så jag fick smsa Rebecka hon skulle också till familjecentrum och skrev att det var stängt och att vi skulle fika istället så hon kom också dit=) de va mycket trevligt alla barnen och mycket trevligt "vuxet" sällskap=) sen gick vi till Ica sen for vi hemmåt men de slutade med att jag och Emilia följde med Carro hem oså gick vi o hämtade Carros son på dagis sen gick vi tillbaka satt o pratade om allt o ingenting typ=) trevligt var det=) sen åkte jag hem eller ja Emilia körde hem mig=) så snäll=)) orkar krongla med mig jämt=)
Så bestämde vi att vi skulle fika hos Rebecka på Torsdag så de ser jag fram imot kul att ha något att göra.. känns bra när de är folk som har egna små barn.. då behöver man inte känna sig stressad när barnen skriker för dom vet ju hur det är=)


På Fredag ska jag med Emilia till stan.. ska köpa en bärselen de ska bli skönt slippa ha med sig vagnen överallt..=) resten av helgen vet jag inte vad jag ska göra men något kan man nog hitta på tycker jag.... kanske drar med någon på en promenad?=)!

Nu håller Nickes mamma och mormor på att bada Hampus och Nicke o Robin kollar på cops! NÖRDAR=) nej då.. de är bra faktist=) jag sitter här o glor=) försöker skriva mycket så Carro har något att göra en stund=) Hennes lilla Kelly sover ju nu mera så hon har massa tid över som hon inte är van vid=)


Känns så bra att umgås med lite folk=) man blir jätte mycket gladar av bara det... bara att få umgås komma hemifrån han sin egna vänner inte vara med Nickes vänner jämt... Så jag idag mår jag bra... längtar tills Torsdag o Freda=)) sen nästa vecka får vi se vart vi ska ta o fika då???


ne nu har jag ingen mer fantasi just nu.. men kommer jag på någe så skriver jag senare=)

Inga kommentarer: